If you do what you’ve always done, you will be what you have always been

Wysokich lotów wpisów literackich nie będzie – to moja Siostra zawsze umiała pisać, nie ja.
Skomplikowanych życiowych przemyśleń nie będzie – bo mam ich niewiele i się nimi nie dzielę.
Pięknych zdjęć nie będzie (przynajmniej moich) – zawsze wolałam obserwować, niż biegać z aparatem (podziwiam ludzi, którzy to robią i przy tym umieją zatrzymać piękne chwile na zdjęciu, ale to nie ja).

Będzie za to o tym, co u mnie i o tym, czym chciałabym się podzielić, co zapamiętać. Będzie o mnie, o tym co robię, o planach i osiągnięciach. O tym, co lubię i czego nie. O tym, gdzie byłam i jestem i może będę. Czyli dużo pierdół. Przecinki pewnie będą nie tam gdzie trzeba, ale będę się starać.

autor: niestety nieznany, znalezione w czeluściach Internetu
autor: niestety nieznany, znalezione w czeluściach Internetu
Leave a Reply

