Boli

IMG_5097

Czego nie jestem w stanie zaakceptować z całego serca? Co jest dla mnie największą życiową porażką? Fizyczne ograniczenie, niemożność zrobienia czegoś przez fizyczny defekt bądź ból. Jak na przykład teraz. Mam tak spuchnięte kolano, że ledwo mogę chodzić. Pojechałam do Iranu, ale to chyba nie był najlepszy pomysł na świecie, bo teraz jest tylko gorzej. Dzisiaj moja super firma, która nigdy nic nie organizuje, świętuje w jakimś wypasionym hotelu Company Day i ja nie mogę tam być. Moja sukienka ze studniówki, w której wreszcie dobrze wyglądam leży przygotowana, w kuchni woda leje się z sufitu, ale nawet nie bardzo mogę pójść do ochrony, żeby ktoś przyszedł sprawdzić co się dzieje…

Leave a Reply

