Klinika i Adventure HQ

To uczucie, kiedy wchodzi się do miejsca, z którego chciałoby się wszyyyyyystkoooo. Wszystko by się przydało i wszystko jest taaaaaakie piękne.

Czyli – Odkryłam sklep ze sprzętem sportowym, wspinaczkowym, górskim, wyprawowym etc. (Adventure HQ, http://www.adventurehq.ae/)! Wybór nie jest tak powalający jakbym chciała, ale jak na Bliski Wschód i popularność tego rodzaju aktywności, to po prostu raj. Przede wszystkim szukałam dzisiaj kijków do łażenia po górach. Okazało się bowiem, że moje do nordic walking nie nadają się na strome skały i niestety trochę się popsuły po Jebel Shams (rączka jednego ułamała się od obciążenia, a teleskopowe przedłużki nie wytrzymywały siły nacisku i ciągle zmieniały długość). Przy okazji dowiedziałam się czym różnią się oba rodzaje kijków i poniżej linki do zapamiętania:

Rano pojechałam jeszcze do kliniki (tutaj większość tego typu przybytków nazywa się klinikami, nie szpitalami, nie wiem jaka jest różnica, ale pewnie ładniej brzmi) na rezonans magnetyczny kolana. Klinika nazywa się Dubai Bone and Joint Centre (http://dbaj.ae/). Wizyta umówiona z dnia na dzień, przedwczoraj byłam u lekarza, na miejscu zrobili mi najpierw RTG, ale lekarz zalecił jeszcze MRI (rezonans magnetyczny) i wczoraj zadzwonili, że moja ubezpieczalnia wszystko zatwierdziła i umówiono mnie na dzisiaj (nic nie musiałam robić ani o nic aplikować, wszystko ogarnięte przez panie z recepcji). W czasie rezonansu dostałam kocyk, słuchawki na uszy i mogłam sobie wybrać muzykę. W Polsce też kiedyś miałam robiony rezonans. Najpierw skierowanie, specjalnie jechałam po nie do Poznania, na rezonans czekałam miesiąc (albo dwa), na raport, który musiałam odebrać osobiście, kolejny tydzień. Tutaj jutro mam wizytę kontrolną u lekarza, raport będzie gotowy dzisiaj po południu. Dostałam też receptę na jakieś leki przeciwzapalne plus  glukozaminowe ściemy (tym razem suplement nazywa się Flex-a-min), koszt całości w aptece – ok. 400zł. Kilka minut zajęło panu w aptece wykonanie telefonu w celu potwierdzenia, że to też pokrywa ubezpieczenie. W tym czasie byłam na kawie, portfela nawet nie musiałam wyciągać 🙂

Ale to nic – nadrobiłam w Adventure HQ bo wszystko jest przecież taaaaakie super i taaaaakie potrzebne ❤

nowy sprzęt <3
nowy sprzęt ❤
Leave a Reply

