I jeszcze kilka zdjęć z Qeshm + bonus

Tym razem z “mojej” perspektywy.

IMG_1062(1)
Nie mogę chodzić, więc leżę (z nogami do góry jakby ktoś miał wątpliwości). No piękne skały z tej perspektywy, piękne. Autor: Selim
Serio płyniemy!! Ale czad! nie muszę chodzić, jestem na wodzie, jest wspaniale. Autor: Selim
Serio płyniemy!! Ale czad! nie muszę chodzić, jestem na wodzie, jest wspaniale.
Autor: Selim
(Mama, to nie jest zdjęcie do świątecznego kalendarza.) Dziewczyny pomalowały mi oczy w tradycyjny sposób i nałożyły chustę. Na ramieniu henna. Autor: Mariam
(Mama, to NIE jest zdjęcie do świątecznego kalendarza 🙂 ) Dziewczyny pomalowały mi oczy w tradycyjny sposób i nałożyły chustę. Na ramieniu henna.
Autor: Mariam
autor: Mariam
(To też nie) autor: Mariam
A tu jak złapałam ośmiornicę w Chorwacji. Aleź to obślizgłe. Autor: Ivan
A tu jak złapałam ośmiornicę w Chorwacji. Aleź to obślizgłe.
Autor: Ivan
Leave a Reply

