Korpo

Dzisiaj był ostatni dzień w biurze naszego dyrektora sprzedaży (przenosi się do Meksyku). Szczery pozytywny człowiek, mówiący prosto z mostu, uśmiechnięty, ZAWSZE się witał jak mnie mijał  “Hello Joanna, how are you?” (a muszę wyjaśnić, że w takim miejscu i wielkim biurze, jakim pracujemy to jest swojego rodzaju ewenement, ludzie tutaj są raczej anonimowi i każdy każdego ma w nosie). W sumie nawet nie wiem, skąd znał moje imię. Może to dlatego, że w zeszłym roku w czasie świąt (2014) wylosowałam go z okazji Secret Santa (za określoną kwotę robimy prezenty niespodzianki) i upiekłam pierniczki? Nie wiem. W każdym razie dzisiaj podszedł po kolei do każdego, nie ważne, czy znał kogoś dobrze czy wcale, uścisnął rękę i się pożegnał. Słyszałam, że był dobrym szefem, wiele osób go lubiło, że był też bardzo dobry w tym co robił etc. Pomyślałam, że dla kogoś takiego jak on super byłoby zrobić coś jeszcze, tak na sam koniec – jakby tak całe biuro wstało i zaczęło klaskać jak będzie wychodził. Podzieliłam się tym pomysłem z kolegą obok, a że zaaprobował, pobiegłam szybko do wszystkich po kolei i przekazałam co robimy (nie żebym znała większość tych ludzi, wręcz przeciwnie). Niektórzy kręcili głowami, ale nieważne, stwierdziłam, że i tak to zrobimy.

No i wyobraźcie sobie, że jak Wilson wychodził, kolega zagwizdał i caaaaałeee biuro (~60 osób) wstało i zaczęło klaskać.

Ile jest osób takich jak Wilson, które są tak cenione przez innych za to kim są?

 

… tymczasem w Dubaju…

IMG_8437.JPG
Wychodzę sobie z porannych sportów i takie tam na parkingu…
IMG_8440.JPG
… a potem jadę sobie do pracy i przede mną autobus bez okien (o klimatyzacji nie wspominając), którym wozi się pracowników budowy.
Leave a Reply

