Obiadek w willi

IMG_8602.JPG
ujęcie z dachu

Po wczorajszym lunchu, zostałam chyba prawowitym współ-gospodarzem w willi. Moi współlokatorzy stwierdzili, że mam fajnych znajomych, moi znajomi, że jest świetna atmosfera i pozytywne miejsce, a wszyscy razem, że jedzenie było bardzo dobre. Zaproszenie wysłane było spontanicznie, dwa dni wcześniej, więc nie wiedziałam dokładnie kto będzie, w piątek szliśmy w góry, jedzenie przygotowywałam w między czasie. Wszyscy się najedli, a co najważniejsze napili – czyli nareszcie udało mi się pozbyć jakichś 80% z inwentarza alkoholu, który od półtora roku tylko się powiększał (nie liczę nalewek Mamy i Taty, bo to się nie powiększa niestety).

To był też pierwszy raz, kiedy zaprosiłam wszystkich razem – ludzi z pracy, z siatkówki, z różnych wycieczek, hike’ów etc. Przyjechał nawet chłopak, którego poznałam kiedyś w samolocie i widziałam raz w życiu.

Zawsze opowiadam, że w Dubaju spotyka się ludzi dosłownie z całego świata, więc, jako ciekawostkę, zrobiłam listę wszystkich gości wraz z krajami pochodzenia:

Współlokatorzy: Sebastien, Fabrice, Koen + Dorota, Vincent (Belgia, Polska)

Reszta: Katka (Słowacja), Anastasia (Kenia), Marion (Estonia), Abdelrahman (Egipt), Ruben (Wenezuela), Leni (Meksyk), Omar (Pakistan), Marijana (Chorwacja), Earth (Indie), Murat (Turcja), Dimitri (Grecja), Veronica (Białoruś), Helena (Francja), Yashar (Iran), Joan (Hiszpania), Adriana (Meksyk), Ali (Pakistan)

IMG_8585.JPG

IMG_8596.JPG

IMG_8607.JPG
wspominałam już, że w domu mieszkają również 3 świnki morskie?
IMG_8577.JPG
Koen woził dziewczyny limuzyną naokoło domu.
IMG_8571.JPG
i jeszcze taki pyszny prezencik dostałam!
Leave a Reply

