Ekwipunek na Elbrus

on

To jeszcze nie mój ekwipunek i nie moja kolej na taką wyprawę. Dla mnie jeszcze długa droga. Ale miałam okazję obserwować przygotowania kolegi, który wybiera się na w góry, wybrawszy najtrudniejszą możliwą trasę, którą można zdobyć Elbrus. Przygotowania były długie i przemyślane – tutaj będzie się liczył każdy gram, bo to nie jest komercyjna wycieczka, gdzie plecaki niosą za turystami porterzy.

Wyprawa zaczyna się za kilka dni, a mi też się oczy świecą 🙂

 

2016-07-08 20.18.29.jpg

Leave a Reply

