Ryż

on

Wybrałam się ostatnio do supermarketu, robiąc zakupy przy okazji obiadku w willi. Stwierdziłam, że pominę przygotowywanie ziemniaków i temu podobnych i po prostu ugotuję ryż. Jeszcze nigdy nie kupowałam w Dubaju ryżu. Jem go tylko czasami w restauracjach, a jak gotuję w domu, to zawsze wybieram coś innego. Więc jestem sobie w supermarkecie i szukam ryżu. Nie było to trudne, bo działka z ryżem zajmowała cały jeden długaśny rząd półek. I tu zaczęły się schody. Potrzebowałam jakieś pół kilograma ryżu… A tu wszystkie paczki zaczynały się od 10kg… Ryże wszelkich rodzajów, maści, kolorów i w ogromnych ilościach. I w bardzo niewielkiej cenie w porównaniu, na przykład, do ziemniaków. Spędziłam tam z 15 minut i udało mi się wygrzebać jakąś paczkę poniżej 2kg. Przy okazji dowiedziałam się też, że w tym rejonie świata chyba je się naprawdę dużo ryżu 🙂

2016-07-14 21.52.00.jpg

Leave a Reply

