Rock Republic – bouldering w Dubaju

on

Dwa miesiące temu, jak pierwszy raz poszłam na boulderową ściankę wspinaczkową, kolega wytłumaczył mi, że odciski pojawiają się na dłoniach w różnych miejscach w zależności od stopnia wtajemniczenia i umiejętności. Im ktoś bardziej zaawansowany, tym silniejsze stają się jego palce i tym więcej odcisków na samych ich koniuszkach – bo jest się w stanie wykonać trudne akrobacje utrzymując całe ciało tylko na palcach.

Od tych dwóch miesięcy chodzę na  ściankę raz w tygodniu i wieki zajmie zanim będę potrafiła wykonać większość z akrobacji, które inni robią jednym palcem, ale po wczorajszej sesji zaliczyłam mój mały sukces: po pierwszy raz miałam wreszcie startą skórę na palcach!

2016-08-16 10.36.18.jpg
Rock Republic w Dubaju
Leave a Reply

