Ostatni weekend, 11-13 sierpnia

on

Podczas ostatniego weekendu wydarzyło się dużo miłych rzeczy. Taki idealny urodzinowy weekend. Każda godzina zajęta od samego rana do samego wieczora. Zaczęło się w czwartkowe popołudnie wyjazdem do Abu Dhabi, a skończyło w sobotę poźnym wieczorem w naszej willowej kuchni na pogaduchach przy winie. W sobotę w porze obiadowej zaprosiłam znajomych na domową pizzę i choć nikomu nie powiedziałam, że mam urodziny, to część jakoś się dowiedziała i dostałam nawet prezenty i ciasto i odśpiewane “sto lat” 🙂

2016-08-13 12.09.15
Najpierw rano, zaraz jak wstałam dostałam najlepszy tort ze świeczkami od moich współlokatorów.
2016-08-13 12.09.35
A tu rośnie sobie ciasto na pizzę.
2016-08-13 22.25.26
Więcej zdjęć nie ma, bo pizza znikała w zastraszającym tempie. Ale wszyscy mówili, że była pyszna 🙂
Leave a Reply

